D&AD. The Copy Book
Avise-me
Preencha os campos abaixo e avisaremos quando este produto estiver disponível:
- Autor(es):
- NAO CONSTA
- Dimensões:
- 19,5cm x 14,0cm x 4,0cm
- Páginas:
- 544
- Acabamento:
- Capa Dura
- ISBN:
- 9783836568524
- Código:
- 5395265
- Código de barras:
- 9783836568524
- Edição:
- 1
- Idioma:
- Inglês
- Peso:
- 1080
-
Informações do produtoIn 1995, the D&AD published a book on the intricate art of writing for advertising. Now, D&AD and TASCHEN join forces to bring you this updated and redesigned edition with essays by 53 leading professionals from across the world. This book isn’t just indispensable for marketing writers, but for anyone who needs to win people over online, on paper, or in person.
-
Especificações
- Autor(es):
- NAO CONSTA
- Dimensões:
- 19,5cm x 14,0cm x 4,0cm
- Páginas:
- 544
- Acabamento:
- Capa Dura
- ISBN:
- 9783836568524
- Código:
- 5395265
- Código de barras:
- 9783836568524
- Edição:
- 1
- Idioma:
- Inglês
- Peso:
- 1080